dimecres, 24 de novembre del 2010

Les trail running d'en Clariana

Algunes vegades he parlat en aquest bloc de l'amic Clariana, aquí i aquí. Ara feia temps que no en sabia res, pensava que havia deixat de córrer doncs fa molt que no coincidim ni a la carretera de les Aigües ni en cap cursa. De fet pensava que tornava a fer més muntanya i excursions, una afició que mai ha abandonat però que en els darrers temps havia deixat en segon terme.

He rebut un correu seu i resulta que, no només no ha deixat de córrer sinó que està molt motivat en entrenar per la marató de Barcelona del 2011. Em comenta que en els darrers mesos ha sortir a córrer sense deixar cap setmana en blanc, que fins fa poc no tenia cap objectiu, però ara veu factible tornar a plantejar-se la marató. Per últim, resulta que ha estat escollit per una casa de calçat esportiu per provar unes noves sabatilles per córrer per la muntanya i m'envia una foto. Increïble, estic desitjós que m'expliqui de què va tot això.


1 comentari:

Madamme_trnd ha dit...

Ep! Aquest calçat em sona! :)
Esperem que en Clariana te les pugui deixar més dies i així entre els dos les pogueu exprimir al màxim!
Gràcies per publicar-ho al teu blog!